Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 1.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 2.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 3.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 4.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 5.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 6.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 7.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 8.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 9.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 10.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 11.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 12.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 13.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 14.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 15.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 16.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 17.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 18.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 19.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 20.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 21.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 22.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 23.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 24.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 25.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 26.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 27.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 28.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 29.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 30.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 31.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 32.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 33.
  • Konspekts 'Kvalifikācijas prakse ', 34.
Darba fragmentsAizvērt

NEDĒĻAS TĒMA: „ PAVASARA ZIEDI.’’

Tēma par pavasara ziediem ir izvēlēta ne nejauši. Lieta ir tāda, ka bērni informācijas plūduma dēļ saņem pārāk daudz informācijas, bet par to, kas atrodas viņiem acu priekša, bērni nezin neko. Tā iznāk, ka bērni nezin pašus pamatus, tajā gaita arī par pavasara ziediem viņu zināšanas ir niecīgas.

Mērķis: Paplašināt bērnu priekšstatus par pavasara ziediem to nozīmi cilvēka dzīvē un attieksmē pret apkārtējo pasauli.

Uzdevumi:1.Radīt emocionālu vidi dažādām bērnu darbībām.
2.Rosināt eksperimentēt, saskatīt likumsakarības, vērojot un izzinot apkārtējo vidi.
3.Turpināt pilnveidot sadarbības prasmes grupā.
4.Pilnveidot prasmes saskatīt atšķirības dabā. …

Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants