Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā ', 1.
  • Konspekts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā ', 2.
  • Konspekts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā ', 3.
  • Konspekts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā ', 4.
  • Konspekts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā ', 5.
  • Konspekts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā ', 6.
  • Konspekts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā ', 7.
  • Konspekts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā ', 8.
  • Konspekts 'Pētījuma metodoloģija un organizācija izglītībā ', 9.
Darba fragmentsAizvērt

1.Kvalitatīvais un Kvantitatīvais pētījums izglītībā

1.Būtiskākās un personīgi nozīmīgākās abu pētījuma veidu

iezīmes- tiek pētītas cilvēku attieksmes, uzskati, domas. Abos pētījumos ir liels datu un informācijas apstrādes apjoms, pētījumus veic pēc noteiktas metodikas ar noteiktiem priekšnosacījumiem, piemēram, nepieciešamais pētāmo skaits, respondentu skaits. Pētījumus pielieto, informācijas iegūšanai.
raksturīgākās atšķirības- ir abos pētījumos ir savas metodikas, kas tiek izmantotas informācijas iegūšanai, piemēram, kvalitatīvajā pētniecībā tiek izmantotas intervijas, pārrunas, atvērta tipa anketas aptaujas- kam raksturīgs liels tekstuāls daudzums un datu apstrādei izmanto daudzveidīgas datu apstrādes metodes, tādas kā- datu kodēšana, salīdzināšana, analīze , Savukārt kvantitatīvās pētniecības galvenās iezīmes ir tādas, ka pētniecības metode ir domāta lielām cilvēku masām- pārsvarā tiek izmantotas anketēšana, aptaujas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants