Vērtējums:
Publicēts: 17.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 1.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 2.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 3.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 4.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 5.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 6.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 7.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 8.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 9.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 10.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 11.
  • Prakses atskaite 'Uzņēmuma pētījums', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Stiprās puses – lai arī pašlaik Latvijas ekonomiskā situācija nav sevišķi laba, uzņēmums cenšas saglabāt savu vietu Liepājas tirgū. Kā arī uzkrāj pieredzi uzņēmuma attīstībai. Izdevīga arī ir veikala vieta un cenas.
Vājās puses – pagaidām nepietiekamā peļņa, kas mazina stimulu strādāt. Vājā puse ir reklāmas trūkums, kas mazina veikala atpazīstamību. Kā arī cenas, kas būtu jāpārskata un jāpārbauda to piemērotība precēm.
Iespējas – tās ir daudz, jo uzņēmums ir jauns un nepieredzējis. Visieteicamākā iespēja ir reklamēt veikala piedāvājumus.
Draudi – draudus novērst nevar, bet tos var samazināt līdz minimumam. Un atrast iespējas, lai draudi būtu priekšrocība.

Secinājumi
1. SIA „Rotu kalve” nesen uzsākusi savu darbību Liepājas tirgū un cenšas saglabāt savas jau esošās pozīcijas.
2. Galvenie darbības virzieni ir rotu un citu preču pārdošana, preču pasūtīšana, rotu labošana un nodarbību sniegšana.
3. SIA „Rotu kalve” palielinās klientu loks.
4. Nav finanšu rādītāju, jo uzņēmums ir jauns un nav bilances un gada pārskata.
5. Galvenie konkurenti ir SIA „Bon bon accessories” un „Caramelles”.
6. SIA „Rotu kalve” spēj apmierināt gandrīz visas klientu prasības ar savu plašo sortimentu un preču klāstu.

Atlants