Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc SVID analīzes veikšanas jāizvēlas šādas stratēģijas: - Paplašināt pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam (veikt pētījumu kādus pakalpojumus var ieviest, lai apmierināt klientu vēlmes); - Attīstīt pakalpojuma noieta tīklu (plānot mārketinga pasākumus un veidot mārketinga programmas); - Virzīt pakalpojumus tirgū, lai padarītu atpazīstamākus (mārketinga plānošana un stratēģiju izstrāde – instrumenti, kas virzīs pakalpojumus tirgū).

SIA «TIARA L» VEIKSMES ATSLĒGA - Uzņēmums izmanto tikai profesionālos, starptautiski sertificētos līdzekļus; - Specializēti pakalpojumi (ādas tīrīšana un krāsošana, tepiķu tīrīšana, spilvenu mazgāšana); - Pieņemšanas punkti (atrodas dažādos rajonos); - Pieņemšanas punkti ārpus Latvijas (Lietuvā).

Autora komentārsAtvērt
Atlants