Pēc SVID analīzes veikšanas jāizvēlas šādas stratēģijas: - Paplašināt pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam (veikt pētījumu kādus pakalpojumus var ieviest, lai apmierināt klientu vēlmes); - Attīstīt pakalpojuma noieta tīklu (plānot mārketinga pasākumus un veidot mārketinga programmas); - Virzīt pakalpojumus tirgū, lai padarītu atpazīstamākus (mārketinga plānošana un stratēģiju izstrāde – instrumenti, kas virzīs pakalpojumus tirgū).
SIA «TIARA L» VEIKSMES ATSLĒGA - Uzņēmums izmanto tikai profesionālos, starptautiski sertificētos līdzekļus;- Specializēti pakalpojumi (ādas tīrīšana un krāsošana, tepiķu tīrīšana, spilvenu mazgāšana);- Pieņemšanas punkti (atrodas dažādos rajonos);- Pieņemšanas punkti ārpus Latvijas (Lietuvā).
…