Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketings', 1.
  • Konspekts 'Mārketings', 2.
  • Konspekts 'Mārketings', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga mix elementi
1)Prece; 2)cena; 3)vieta-atrašanās vieta, sadale-loģistika; 4)virzīšana tirgū (veicināšana), mārketinga komunikācija – a)reklāma; b)sabiedriskās attiecības; c)tiešā pārdošana; d)noieta (pārdošanas) veicināšana (akcijas, loterijas)
Pircēju rīcība patēriņa tirgū
1)Mārketinga ierosinošie faktori-mārketinga mix-prece; cena; vieta; veicināšana + ārējā vide. 2)”Melnā kaste” pircēja gaume, apziņa; lēmuma pieņemšanas process; pircēja raksturojums- personiskie raksturlielumi; sociālie faktori; kultūras faktors; psiholoģiskie faktori.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants