Vērtējums:
Publicēts: 19.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 1.
  • Referāts 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 2.
  • Referāts 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 3.
  • Referāts 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 4.
  • Referāts 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 5.
  • Referāts 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 6.
  • Referāts 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 7.
  • Referāts 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 8.
  • Referāts 'Skolēna pedagoģiskā analīze', 9.
Darba fragmentsAizvērt

1. Skolniece laika gaitā ir sapratusi, kas viņai padodas un patīk (valodas), balstoties uz iepriekšējo pieredzi.
2. Līna ir izvirzījusi mērķi studijām pēc skolas beigšanas, vēl diezgan jaunā vecumā, kad daudzi vēl par to nedomā, bet šāda izvēle ir apsveicama. Zinot un ejot uz mērķi, skolniece iegulda vairāk spēkus tieši priekšmetos, kas viņai būs nepieciešami.
3. Meitenes interese par valodām varētu būt tieši saistīta ar patiku pret lasīšanu, tādējādi uzlabojot savu vārdu krājumu un valodas līmeni.
4. Līna atzīst, ka viņai nepatīk un nepadodas dabaszinību priekšmeti, un uzsver, ka tam viņa neredz pielietojumu savā nākotnē.
5. Arī mājasdarbu izpildē skolniece norāda, ka prioritāti iegūst viņai interesējošie priekšmeti- valodas, literatūra, vēsture, bet pārējie tiek „pabīdi” sāņus, tiem netiek veltīts tik daudz laika.
6. Līna pilnībā apzinās, kā pati izskatās skolotāja acīs, bet neuzskata, ka pati būtu slinka, viņa vienkārši apzinās kas viņai noderēs un kas nē, un no tā izriet arī laiks un darbs ko tam velta.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants