Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2016. - 2020. g.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 1.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 2.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 3.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 4.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 5.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 6.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 7.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 8.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 9.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 10.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 11.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 12.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 13.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 14.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 15.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 16.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 17.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 18.
  • Prezentācija 'Patērētāja personības ietekme uz preces izvēli un iepirkšanās paradumiem', 19.
Darba fragmentsAizvērt

iepirkšANĀS PARADUMU ATŠĶIRĪBAS ATKARĪBĀ NO NACIONALITĀTES
Interesanti, ka atlaides caurmērā ir svarīgākas latviešiem, kamēr citu kultūru pārstāvjiem motivāciju tērēt vairāk rada tādi iemesli kā mode un labs garastāvoklis.
ASV un visā pasaulē norisinās iepirkšanās akcija "Black Friday" ("Melnā piektdiena"), aicinot cilvēkus iegādāties dažādas preces par ievērojamām atlaidēm. "Black Friday" tradīcija nāk no ASV, kur tā norisinās uzreiz pēc Pateicības dienas. Tā ir pēdējā lielā izpārdošana pirms Ziemassvētkiem, kas guvusi popularitāti arī citās valstīs.

Pircēji rūpīgi plāno – kad un ko pirkt. Ja agrāk šī izpārdošana bija vienas dienas pasākums, tad tagad jau laicīgi tiek izpētītas cenas, iespējas un īstie brīži, kad konkrēto preci iegādāties. Šis ir arī laiks, kad tiek pirktas pirmās Ziemassvētku dāvanas. Amerikāņi ikdienā nekoncentrējas uz atlaidēm bet gan vajadzību pēc lietām un kvalitāti.

iepirkšANĀS PARADUMU ATŠĶIRĪBAS ATKARĪBĀ NO temperamenta
Temperaments ir cilvēka īpašību kopums, kas nosaka cilvēka reakcijas ātrumu, reakcijas intensitāti un līdzsvarotību. Kopumā tiek izdalīti četri temperamenta tipi - sangviniķis, holeriķis, flegmatiķis un melanholiķis.

Atlants