Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 1.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 2.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 3.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 4.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 5.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 6.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 7.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 8.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 9.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 10.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 11.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 12.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 13.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 14.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 15.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 16.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 17.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 18.
  • Prezentācija 'Vide speciālajās izglītības iestādēs', 19.
Darba fragmentsAizvērt

PLUSI
+ Visefektīvākais bērnu ar speciālajām vajadzībām integrēšanas līdzeklis sabiedrībā ir vispārizglītojošās skolas (tās ir skolas, kur var mainīt un rekonstruēt telpas, pielāgojot tās skolēnu vajadzībām)
+ Ar katru gadu vairāk tiek gādāts par šo jauniešu iespējām iegūst savām iespējām atbilstoša līmeņa zināšanas un iekļauties visas sabiedrības dzīvē

MĪNUSI
- Bērniem vēl joprojām nav iespējams brīvi izvēlēties mācību iestādi, jo vairākumā skolu trūkst nepieciešamo priekšnoteikumu šo jauniešu apmācībai
- Būtu nepieciešams paplašināt īpašu speciālās izglītības skolotāju, asistentu, psihologu sagatavošanu darbam ar īpašām vajadzībām esošiem bērniem

Autora komentārsAtvērt
Atlants