Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pedagoģisko konfliktu profilakse pedagoģiskajā saskarsmē dažāda vecuma bērniem', 1.
  • Konspekts 'Pedagoģisko konfliktu profilakse pedagoģiskajā saskarsmē dažāda vecuma bērniem', 2.
  • Konspekts 'Pedagoģisko konfliktu profilakse pedagoģiskajā saskarsmē dažāda vecuma bērniem', 3.
  • Konspekts 'Pedagoģisko konfliktu profilakse pedagoģiskajā saskarsmē dažāda vecuma bērniem', 4.
  • Konspekts 'Pedagoģisko konfliktu profilakse pedagoģiskajā saskarsmē dažāda vecuma bērniem', 5.
  • Konspekts 'Pedagoģisko konfliktu profilakse pedagoģiskajā saskarsmē dažāda vecuma bērniem', 6.
  • Konspekts 'Pedagoģisko konfliktu profilakse pedagoģiskajā saskarsmē dažāda vecuma bērniem', 7.
  • Konspekts 'Pedagoģisko konfliktu profilakse pedagoģiskajā saskarsmē dažāda vecuma bērniem', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Seši pozitīvi soļi.
1. Izvēlieties problēmu risināšanas pieeju. Ja pretējā puse no jums varēs dabūt kaut ko no tā, kas tai vajadzīgs, tad arī jums būs lielākas iespējas dabūt kaut daļu no tā, ko vēlaties jūs!
2. Klausieties! Klausieties, ko saka pretējā puse. Nesēdiet un neprātojiet, ko gribētu teikt jūs paši!
3. iztaujājiet! Uzdodiet jautājumus, kas palīdzēs jums uzzināt kaut ko vairāk par pretējās puses uzskatiem un priekšlikumiem. Skaidrības labad- uzdodiet papildus jautājumus, izmantojiet jautājumus, lai pārbaudītu, vai esat visu pareizi sapratuši.
4. Esiet atvērti jaunām idejām un iespējām! Uzdodiet paši sev jautājumus, kas sākas ar „Un kā būtu, ja...” Uzdodiet šādus jautājumus arī pretējās puses pārstāvjiem- jūs palīdzēsiet viņiem saskatīt arī citas iespējas.
5. Atcerieties, ka progress iespējams vienīgi kustoties! Uzdevums- atrast iespēju pavizīties sarunu partnerim pretim, palīdzēt viņam, iedrošināt panākt pretim jums.
6. Nošķiriet aplūkojamo problēmu no cilvēkiem. Aizmirstiet, kas tas ir par cilvēku, ar kuru jūs šobrīd sarunājaties, un pievērsiet visu uzmanību risinājuma meklēsanai un pašām sarunām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants