Vērtējums:
Publicēts: 01.07.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 10 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 1.
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 2.
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 3.
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 4.
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 5.
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 6.
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 7.
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 8.
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 9.
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 10.
  • Referāts 'Integrētās mārketinga komunikācijas', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Ikvienam uzņēmumam būtu iteicams veidot mārketinga komunikāciju plānu, tajā iekļaujot visas mārketinga komunikācijas. Tas veicinās mārketinga komunikāciju izmantošanas efektivitāti.
2. Reklāmas definīciju mūsdienu autoriem būtu nepieciešams rediģēt, jo darbā tika apskatītas vairākas pazīmes, kas šī brīža definīcijā nav iekļautas vai ir jāmaina. Būtu nepieciešams ievienot definīcijai punktu par to, ka reklāma mūsdienās ir iespējama arī bezmaksas, izmantojot interaktīvās mārketinga komunikācijas.
3. Ikvienam uzņēmumam vajadzētu arvien lielāku vērību pievērst interaktīvajām komunikācijām, kas mūsdienās ieņem arvien lielāku nozīmi. Tas sniegs iespēju uzrunāt savus klientus daudz personiskāk un veidot pozitīvāku vērtējumu par uzņēmumu.
4. Reklāmdevējiem būtu nepieciešams izvērtēt, vai nav iespējams nepieciešamo mērķauditoriju sasniegt apvienojot divus mazāk populārus un lētākus kanālus nekā televīzija, lai iegūtu to pašu efektivitāti, ko iegūtu izmantojot televīziju reklāmas ziņojuma nodošanai. Tas sniegtu iespēju uzņēmumiem ietaupīt līdzekļus, auditorijas sasniegšanai.

Autora komentārsAtvērt
Atlants