-
Integrētās mārketinga komunikācijas
Secinājumi
1. Ikvienam uzņēmumam būtu iteicams veidot mārketinga komunikāciju plānu, tajā iekļaujot visas mārketinga komunikācijas. Tas veicinās mārketinga komunikāciju izmantošanas efektivitāti.
2. Reklāmas definīciju mūsdienu autoriem būtu nepieciešams rediģēt, jo darbā tika apskatītas vairākas pazīmes, kas šī brīža definīcijā nav iekļautas vai ir jāmaina. Būtu nepieciešams ievienot definīcijai punktu par to, ka reklāma mūsdienās ir iespējama arī bezmaksas, izmantojot interaktīvās mārketinga komunikācijas.
3. Ikvienam uzņēmumam vajadzētu arvien lielāku vērību pievērst interaktīvajām komunikācijām, kas mūsdienās ieņem arvien lielāku nozīmi. Tas sniegs iespēju uzrunāt savus klientus daudz personiskāk un veidot pozitīvāku vērtējumu par uzņēmumu.
4. Reklāmdevējiem būtu nepieciešams izvērtēt, vai nav iespējams nepieciešamo mērķauditoriju sasniegt apvienojot divus mazāk populārus un lētākus kanālus nekā televīzija, lai iegūtu to pašu efektivitāti, ko iegūtu izmantojot televīziju reklāmas ziņojuma nodošanai. Tas sniegtu iespēju uzņēmumiem ietaupīt līdzekļus, auditorijas sasniegšanai.
…
1. Integrēto mārketinga komunikāciju būtība 2. Integrēto mārketinga komunikāciju efektivitātes faktori 3. Interaktīvās integrētās mārketinga komunikācijas Zīmola vērtība ir jāmēra regulāri, lai varētu analizēt zīmola atpazīstamību un vērtību. Dažkārt realizācijas apjomu krišanās var liecināt par to, ka zīmols ir sasniedzis atkārtoto pirkumu līmeni. Savukārt sākumā, ļoti lieli pārdošanas apjomi var liecināt par to, ka tiek veikti ļoti daudz izmēģinājuma pirkumi. Līdz ar to, ja pārdošanas apjomi ir augsti, un vēlāk tie krītas, tas liecina, ka ne visi pircēji turpina iegādāties konkrētā zīmola preces, līdz ar to nepieciešams sākt analīzi, kāpēc šie pirkumi netiek veikti atkārtoti. Kā arī izstrādāt plānu ar kādiem paņēmieniem veicināt tirdzniecības apjomu pieaugumu.