Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kas ir ISO 9000?', 1.
  • Referāts 'Kas ir ISO 9000?', 2.
  • Referāts 'Kas ir ISO 9000?', 3.
  • Referāts 'Kas ir ISO 9000?', 4.
  • Referāts 'Kas ir ISO 9000?', 5.
  • Referāts 'Kas ir ISO 9000?', 6.
  • Referāts 'Kas ir ISO 9000?', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Jebkāda veida darbības sfērās, gan privātajās, gan bezpeļņas, gan arī valsts organizācijās pastāv vadības sistēmas. Tās ir darbības sistēmas, kas apvieno visas organizāciju vai uzņēmumu darbības jomas, sākot no uzņēmuma vadības, beidzot ar piegādi. Šīs sistēmas pārvaldīšana un uzlabošana lielā mērā nosaka uzņēmuma veiksmi un pienākumus.

Rietumu ekonomikā kvalitātes vadība pēdējos četrdesmit gadus ir bijusi uzņēmējdarbības principiāls dzinējspēks un motivācijas pamats. Kvalitāte ir absolūti nepieciešama patērētāju pārliecināšanai par uzņēmuma ražojumu un pakalpojumu izcilību. Kvalitāte ir garantija tam, ka patērētāji atgriezīsies pie jums atkal un atkal. Kvalitatīva uzņēmējdarbība balstās uz izcilības reputāciju. Uzņēmumi, kas nerūpēsies par labas reputācijas izveidošanu un uzturēšanu, ļoti bieži savā darbībā cietīs sakāvi. Jāatceras, ka kvalitāte nav nekas tāds, ko var vienkārši nopirkt un ievietot uzņēmumā tā, kā var nopirkt un apmainīt mašīnas rezerves daļu.

Vairums tirgus ekonomikā strādājošo uzņēmumu savus sasniegumus un trūkumus mēra ar finansiālo mērauklu- peļņu vai zaudējumiem. Runājot par šiem rādītājiem, daudzi uzņēmēji ir pārsteigti, uzzinot, ka ražošanas gala rezultātā 25- 30% no apgrozījuma tiek zaudēti defektu un sliktas kvalitātes dēļ. …

Atlants