-
Transporta uzņēmuma “FedEx” analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
1. | Uzņēmuma izveide | 3 |
1.1. | Darbības vēsture | 3 |
2. | Uzņēmuma produkts ( darbības jomas) | 4 |
3. | Finanšu stāvokļa analīze | 5 |
3.1. | Lielākie ieguldījumi | 5 |
3.2. | Zaudējumi | 6 |
4. | Tirgus raksturojums | 7 |
5. | Konkurences analīze | 8 |
6. | SVID analīze | 9 |
7. | Uzņēmuma ilgtermiņa stratēģija | 10 |
8. | Inovācijas un attīstības iespējas citos tirgos | 11 |
Secinājumi | 12 | |
Izmantotie avoti | 13 |
1. Uzņēmuma izveide
FedEx korporācija ir Amerikāņu multifunkcionāls piegādes un pakalpojumu sniedzējs. Šis uzņēmums ir viens no galvenajiem ASV valdības darbuzņēmējiem. Tas galvenā mītne atrodas Memfisā, Tenesī. Nosaukums “FedEX” ir zilbes saīsinājums uzņēmuma sākotnējam gaisa pārvadājumu rajonam “Federal Ekspress” – tas tika izmantots no 1973. gada līdz 2000. gadam. Kompāniju dibināja Jeilas universitātes absolvents Frederiks W. Smits 1971. gadā. Kursa darbu izstrādāja , kurā viņš aicināja izveidot sistēmu, kas īpaši paredzēta steidzamām piegādēm. Oficiālas operācijas pirmo reiz tika uzsāktas 1973. gadā.
Uzņēmums ir pazīstams ar saviem pārvadājumiem pa naktīm, kā arī ir izveidota novatoriska sistēma. Tādā veidā tiek izsekotas paketes un nodrošināti reāllaika atjauninājumi- tie atbild par paku atrašanās vietu. Šādu funkciju arī šobrīd ir ieviesuši citi piegādes un pakalpojumu sniedzēji. …