Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Komunikācijas nozīme menedžmentā', 1.
  • Konspekts 'Komunikācijas nozīme menedžmentā', 2.
  • Konspekts 'Komunikācijas nozīme menedžmentā', 3.
  • Konspekts 'Komunikācijas nozīme menedžmentā', 4.
  • Konspekts 'Komunikācijas nozīme menedžmentā', 5.
  • Konspekts 'Komunikācijas nozīme menedžmentā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija- informācijas divpusēja apmaiņa, kas nodrošina savstarpēju saprašanos.

Komunikācija var notikt, ja:
Tajā ir iesaistīti vismaz divi cilvēki;
Ir informācija;
Ir nepieciešamie informācijas nodošanas līdzekļi.

Efektīvai komunikācijai ir būtiska nozīme visā tautsaimniecībā, valdības un militārajās organizācijās, biznesā, apkalpošanas sfērā, ģimenē – visur, kur cilvēki nonāk savstarpējā saskarē.
Laika gaitā iemantotie paradumi nosaka mūsu sarunu produktivitāti un ir pamats sekmīgai karjerai.
Svarīgs ir teiktā saturs, jo tas ataino mūsu darbaspējas. Tas uzskatāmi parāda izglītības, inteliģences un aplūkojamā temata izpratnes pakāpi. Taču ne tikai tas, ko mēs sakām, bet arī tas, kā mēs to pasakām, veido mūsu reputāciju un ietekmē attiecības ar citiem cilvēkiem.
Atkarībā no izturēšanās veida teiktais var tikt pastiprināts un uzsvērts; lietas, par ko tiek runāts katru dienu, un veids, kā par tām tiek runāts, parāda, cik labi vai slikti ir sakārtotas un izanalizētas mūsu domas.
Labākas sekmes uzņēmējdarbībā ir cilvēkiem, kas apguvuši un prot izmantot savas zināšanas komunikācijas mākslā. Respektīvi, kas spēj runāt ar ikvienu tā, lai piesaistīti sarunu biedra uzmanību sev un savai idejai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants