Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 1.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 2.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 3.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 4.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 5.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 6.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 7.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 8.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 9.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 10.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 11.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 12.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 13.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 14.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 15.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 16.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 17.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 18.
  • Referāts 'Marijas Montesori audzināšanas sistēma', 19.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Marijas Montesori dzīves gājums un tās audzināšanas sistēmas aktualitāte mūsdienās    4
2.  Marijas Montesori alternatīvā audzināšanas sistēma    7
2.1.  Alternatīvā pedagoģija    7
2.2.  Marijas Montesori didaktiskās sistēmas pamatprincipi    7
2.3.  Sociālā audzināšana    9
3.  Audzinātājs bērna audzināšanā pēc Marijas Montesori metodes    11
3.1.  Marijas Montesori materiāls    12
3.2.  Vide Marijas Montesori pedagoģijā    14
  NOBEIGUMS    16
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    18
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Pētījuma mērķis tika sasniegts un uzdevumi tika izpildīti. Marijas Montesori audzināšanas sistēma ir aktuāla līdz pat mūsdienām, jo tajā ir ietvertas bērna attīstību veicinošas metodes un pamatprincipi. Audzinot bērnu, tiek ņemtas vērā viņa vajadzības, vecumposmu īpatnības, kā arī tiek nodrošināta vide, kurā bērns var pats sevi attīstīt. Audzinātāju attieksme ļauj bērniem kļūt patstāvīgākiem, just piederību sabiedrībai un pats galvenais, justies mīlētiem.
Secinājumi:
1. M. Montesori metode pašlaik ir viena no visvairāk izplatītākajām bērnu mācīšanas metodēm visā pasaulē. Šī metode ir noderīga visiem - gan veseliem, gan bērniem ar veselības vai attīstības problēmām, mācību traucējumiem, hiperaktivitāti, uzmanības deficītu vai autismu.
2. M. Montesori metode balstās uz četriem pamatprincipiem: individualitātes, brīvības, absorbējošā gara un ārējo jūtu veidošanas principa.
3. Brīvības princips ir dzīve sabiedrībā, drošībā, kuru bērns apzina kā piederību sabiedrībai. Bērna brīvība ir viņa aktivitāte viņa paša īpaši stingri noteiktā vietā.
4. Sensiblie periodi ir bērna gatavības mācīties periodi, kad bērns jūt sevī motivāciju kādam noteiktam macību darbam. Un šim darbam viņš spēj nodoties pilnīgi – šajā darbībā viņš ir nenogurstošs un nenovirzāms, kamēr sasniedz vajadzīgo.

Autora komentārsAtvērt
Atlants