Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 1.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 2.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 3.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 4.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 5.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 6.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 7.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 8.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 9.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 10.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 11.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 12.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 13.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 14.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 15.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 16.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 17.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 18.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 19.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 20.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 21.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 22.
  • Konspekts 'Kā es izjūtu ziemu', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Bērnu vecums : 6- 7 gadi
Mērķis: Bērnu izziņas interešu veicināšana par ziemu, ziemas norisēm caur dažādām aktivitātēm un emocionāliem pārdzīvojumiem.
Uzdevumi:
Intelektuālā attīstība
1.Attīstīt prasmi vērot, salīdzināt un izdarīt secinājumus, veicot eksperimentus un vērojumus par dabas parādībām un likumsakarībām.
2.Veidot un paplašināt bērnu priekšstatus par dabas parādībām un likumsakarībām, kas ar to saistītas.
3.Sekmēt bērnu runas attīstību, paplašinot un aktivizējot vārdu krājumu(sniegpārsliņa, sniegputenis, sniegavīrs, irdens, pūkains, mīksts, mērīt, izmērīt) , stāstīt prasmi.
4.Nostiprināt skaitīšanas prasmi, atpazīt ģeometriskas formas, mērīt ar pieņemtu mēru, salīdzināt. Izmantot šīs iemaņas praktiskā darbībā.
5.Vingrināt prasmes atšķirt mūzikas instrumentus, saskaņot kustības ar mūzikas ritmu.
Sociāli emocionālā joma
1.Veicināt pozitīvu emociju un prieka jūtu rašanos, kopīgi dziedot un darbojoties mūzikas pavadījumā.
2.Veicināt pozitīvi emocionālu attieksmi pret daiļdarbā notiekošo.
3.Rosināt vēlmi palīdzēt, apzināties savas rīcības nozīmi, rosināt prieku par paveikto darbību.
4.Veicināt sadarbības prasmju veidošanos.
Radošā joma
1.Attīstīt bērnu iztēli un radošo domāšanu, atveidojot dabas parādības tēlotājdarbībā.
2.Attīstīt un pilnveidot bērna priekšstatus par apkārtējās pasaules priekšmetiem un norisēm.
3.Vingrināt bērnu mākslinieciskās prasmes, ar dziesmu un muzikālo rotaļu palīdzību.
4.Veicināt radoši izmantot mūzikas instrumentus bērna patstāvīgā darbībā.
Sensomotorā joma
1.Attīstīt pirkstu sīko muskulatūru, vingrinoties papīra plēšanā, griešanā, dzijas tīšanā ap papīru, klūgām un pirkstiņ rotaļās.
2.Attīstīt bērnu uzmanību, veiklību, iesaistot dažādās rotaļās.
3.Attīstīt prasmes attēlot savu ieceri, izmantojot dažādus materiālus (tēlotājdarbībā, mūzikā, rokdarbos).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants