Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.07.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Kā mācību procesu ietekmē dzimums', 1.
  • Referāts 'Kā mācību procesu ietekmē dzimums', 2.
  • Referāts 'Kā mācību procesu ietekmē dzimums', 3.
  • Referāts 'Kā mācību procesu ietekmē dzimums', 4.
  • Referāts 'Kā mācību procesu ietekmē dzimums', 5.
  • Referāts 'Kā mācību procesu ietekmē dzimums', 6.
  • Referāts 'Kā mācību procesu ietekmē dzimums', 7.
  • Referāts 'Kā mācību procesu ietekmē dzimums', 8.
  • Referāts 'Kā mācību procesu ietekmē dzimums', 9.
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Pēc šī darba uzrakstīšanas var secināt to, ka dzimumam ir nozīme pedagoģiskajā procesā, un tas spēj ietekmēt mācīšanās kvalitāti un zināšanu apguvi. Meitenes un zēni ir ļoti atšķirīgi, katram no viņiem piemīt individuālas un neatkārtojamas īpašības, kā arī dažādas savdabīgas vēlmes, prasmes, talanti un trūkumi. Ir svarīgi zināt šīs atšķirības un, strādājot par pedagogu, nebaidīties pielietot savas zināšanas.
Bērniem ir nepieciešams just un zināt, to, ka viņi kādam rūp, ka viņi ir sabiedrības daļa un to ka viņi ir vienlīdzīgi, neskatoties uz dzimumu, matu krāsu, intelektu vai stāvokli sabiedrībā.
Šajā jomā vēl varētu pētīt to, kā dzimums ietekmē pašus skolēnus. Vai audzēkņiem ir svarīgi, kāda dzimuma pārstāvis ir pedagogs? Kad viņi labāk uztver un apgūst mācību vielu - ja to pasniedz sieviete vai vīrietis? Vai skolēni arī ikdienā izrāda cieņu cits pret citu, respektē pretēja dzimuma pārstāvjus un saprot to, ka starp visiem valda vienlīdzība?

Autora komentārsAtvērt
Atlants