Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 1.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 2.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 3.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 4.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 5.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 6.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 7.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 8.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 9.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 10.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 11.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 12.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 13.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 14.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 15.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 16.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 17.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 18.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 19.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 20.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 21.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 22.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 23.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 24.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 25.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 26.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 27.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 28.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 29.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 30.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 31.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 32.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 33.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 34.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 35.
  • Referāts 'Svarīgākie faktori, kas nosaka skolēnu izvēli turpināt mācības kādā no Saldus ra', 36.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    5
1.  Kas ir izglītība    5
1.1.  Izglītības pieejamība    5
1.2  Vidējo izglītības iestāžu iedalījums    6
2.  Izglītības kvalitāte    7
3.  Skolas publiskais tēls    8
  Pētnieciskā daļa    9
1.  Pētniecības metodika    9
2.  Anketēšanas rezultāti    10
2.1.  Respondentu viedoklis par vidusskolas kvalitātes rādītājiem    10
2.2.  Respondentu viedoklis par noteicošajiem faktoriem, kas nosaka vidusskolu izvēli    13
2.3.  Respondentu viedoklis par to, kur iegūst informāciju par rajona vidusskolām    17
4.  Vidusskolu mājas lapu analīze    24
5.  Aptaujāto skolēnu viedoklis par to, kāds, viņuprāt, ir katras Saldus rajona vidusskolas tēls    24
6.  Intervijas ar Saldus IP vispārējās izglītības galveno speciālisti Maretu Kukuku analīze    26
7.  Secinājumi    28
  Uzziņas avotu saraksts    29
  Anotācija    30
  Pielikums    29
Darba fragmentsAizvērt

Cilvēki jau no laika gala ir tiekušies pēc vislabākā visās jomās, tajā skaitā arī pēc vislabākās izglītības. Izglītībai mūsdienās tiek piešķirta arvien lielāka nozīme, jo attīstoties mūsu dzīves kvalitātei, tiek apgūtas arvien jaunas dzīves jomas, kam nepieciešami labi sagatavoti speciālisti.
No vienas puses 9. klase ir tā robeža, uz kuras stāvot, ikviens jaunietis, iespējams, pirmo reizi aizdomājas par to, ko darīt tālāk – pēc pamatskolas pabeigšanas. Vidusskola ir kā ieskrējiens pirms augstskolas, tādēļ jaunietim jau laikus ir jāpainteresējas par sev visieinteresējošāko, vislabāko, visprestižāko vidusskolu.
No otras puses, balstoties uz Saldus rajona IP datiem par skolēnu skaitu rajona skolās uz 2007.g.1.septembri, ir redzams, ka skolēnu skaitam vidusskolās ir tendence samazināties. Visās rajona vidusskolās 12.klasēs mācās 431 skolēns, 11.klasēs- 407 skolēni, bet 10. klasēs mācības uzsāka tikai 376 skolēni. Iemesli tam ir divi- balstoties uz tiem pašiem datiem redzams, ka, pirmkārt, arvien vairāk skolēnu priekšroku dod mācībām Saldus profesionālajā vidusskolā, otrkārt, diezgan strauji sarūk bērnu skaits vispār.
Vispārējās vidusskolas ir ieinteresētas saglabāt izveidotās mācību programmas, tādejādi ir spiestas domāt, kā piesaistīt skolēnus. Šis pētnieciskais darbs ir veidots pēc Druvas vidusskolas direktora pasūtījuma, lai izzinātu, kādi faktori ir svarīgi brīdī, kad skolēns pēc 9.klases izvēlas turpmāko mācību iestādi. Tādēļ mēs vēlējāmies izpētīt, kādi ir noteicošie faktori, kuri nosaka jauniešu vidusskolu izvēli Saldus rajonā.…

Atlants