Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 1.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 2.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 3.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 4.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 5.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 6.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 7.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 8.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 9.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 10.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 11.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 12.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 13.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 14.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 15.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 16.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 17.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 18.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 19.
  • Referāts 'Kafejnīcas "Cafe Opera" piedāvājums un pieprasījums', 20.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
1.  Kas ir opera un ‘’ Cafe Opera’’?    4
2.  Piedāvājums    4
2.1.  Kas ir piedāvājums?    4
2.2.1.  Ēdienu un dzērienu sortiments    5
2.3.  Cenas    5
2.4.  Darba laiks    6
3.  Pieprasījums    6
3.1.  Kas ir pieprasījums?    6
3.2.  Klientu vēlmes    7
3.3.  Apmeklētāji    7
3.4.  Interjers    7
  Empīriskā daļa    8
4.  Telefonintervija ar ‘’Cafe Opera’’ vadītāju    8
5.  Kafejnīcas apmeklētāju novērojums    9
  Secinājumi    10
  Priekšlikumi    11
  Izmantotais literatūras saraksts    12
  PIELIKUMI    13
Darba fragmentsAizvērt

5. Kafejnīcas apmeklētāju novērojums
Darba autore strādājot kafejnīcas ‘’Cafe Opera’’ 2. balkonā jeb sarkanajā zālē novēroja cilvēkus, kādas ir viņu vēlmes, kādas tautības cilvēki vairāk apmeklē kafejnīcu kā arī apjautāties vai apmeklētāji ir apmierināti ar kafejnīcas piedāvājumu.
Visbiežāk kafejnīcā varēja novērot latviešu tautības pircējus, norāda autore. Bet tikpat bieži ‘’Cafe Opera’’ apmeklētāji bija krievu tautības cilvēki un citi ārzemnieki.
Apmeklētāju iecienītākais pirkums bija Rīgas šampanietis un kafija ar kūku vai kanapē, kā arī Ferrero Rocher konfektes pie gardas vīna glāzes.
Apjautājoties pircējiem vai garšoja iegādātais produkts, atbilde vienmēr bija vienāda – pozitīva, norāda darba autore. Cilvēki bija apmierināti ar kafejnīcas ‘’Cafe Opera’’ piedāvājumu.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants