-
Pirmsskolas skolotāja pedagoģijas prakses atskaite
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| Pirmsskolas izglītības iestādes raksturojums | 5 | |
| 3.grupas ‘’Zaķēnu’’grupas raksturojums | 6 | |
| Bērnu personības un pratību diagnosticējošo novērtēšana | 8 | |
| ‘’Zaķēnu’’ grupas pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums | 11 | |
| Pedagoģiskā procesa plānošana pirmsskolā | 19 | |
| Pedagoģiskā procesa vadīšana, atspoguļošana un analīze | 20 | |
| Vienas dienas izvērsts plānojums | 64 | |
| Vienas dienas izvērstā plānojuma pašnovērtēšana | 67 | |
| Pedagoģiskās darbības pašanalīze | 68 | |
| Izmantotā literatūra un avoti | 69 |
Katrā grupā strādā skolotāja palīgi, kuri nodrošina ne tikai tīrību grupas telpās, bet arī palīdz grupu skolotājām pedagoģiskajā darbībā, gan daloties apakšgrupās mācību procesā, gan dodoties āra pastaigās.
Iestādē strādā ļoti atsaucīgs personāls un pedagogi, jutos droši uzdot jautājumus par man neskaidrām lietām, kā arī varēju lūgt palīdzību, ja tā bija nepieciešama.Visās grupās ir jaunas un modernas mēbeles. Pirmsskolas iestādē atrodas plaša sporta zāle ar daudzveidīgu sporta inventāru, kā arī liela aktu zāle, kurā notiek muzikālas nodarbības, izrādes un svētki. Vakaros pirmsskolas iestāde arī nodrošina interešu pulciņus-tautu dejas un dziedāšanu, robotiku un angļu valodu. Iestādes zaļā teritorija aprīkota ar sporta inventāru izglītojamo kustību aktivitātei- futbola vārti un basketbola grozs. Katrai grupai ir savs spēļu laukums, kurš bērniem rosina radoši, intelektuāli, fiziski darboties, kā arī labi pavadīt laiku kopā ar saviem draugiem. Bērnudārzs ir materiāli nodrošināts, ir pieejamas izmantošanai jaunākās tehnoloģijas, interaktīvā tāfele, dokumentu kamera, printeris, katrā grupā ir dators ar pieslēgtu internetu un laminātors. Metodiskais kabinets ir pilns ar dažādām grāmatām un gataviem, salaminētiem materiāliem, kurus var ņemt un uzreiz dot izglītojamiem strādāt.
…
Prakses laikā apgūtas pedagoģiskās prasmes Valmieras PII “Sprīdītis”, vērojot un analizējot 3–4 gadus vecu bērnu attīstību, plānojot un vadot mācību procesu, kā arī izvērtējot pedagoģisko darbu un sadarbību pirmsskolas vidē.






































































