Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās, problēmas', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās, problēmas', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās, problēmas', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās, problēmas', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskās reklāmas un mārketinga veidošanās, problēmas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Ceļojot un apskatot dažādas pasaules valstis, mēs redzam ne tikai skaisto, ko mums valstis piedāvā, bet mēs arī iepazīstam valstu kultūras, redzam to, kas ir aktuāls šajās valstīs. Kā vienu no lietām, ko mēs nevaram nepamanīt ir reklāmas, jo mūsdienās uzņēmēji iekaro ne tikai savas valsts tirgu, bet arī citu valstu tirgus. Kā viens no labākajiem piemēriem ir slavenais McDanolds, kas ir izpleties pa visu pasauli, jau Rīgā vien ir seši McDanolds restorāni. Ir daudz vides reklāmu ar šīs kompānijas piedāvāto produkciju. Globālā reklāma ir ļoti izplatīta pasaulē. Kā globālās reklāmas slavenākos zīmolus var minēt automašīnu ražotājus, tehnikas ražotāji un pat apģērbu ražotājus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants