Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas analīze pēc līdzekļa-gala rezultāta teorijas', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas analīze pēc līdzekļa-gala rezultāta teorijas', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma piedāvā iegādāties jaunu dzīvokli Zolitūdes ielā 75, Rīgā. Tiek uzsvērti īpaši iegādes noteikumi – divus gadus patērētājs maksā tikai īri, kura iekrājas kā pirmā iemaksa dzīvokļa pirkumam, turklāt pēc diviem gadiem šo dzīvokli viņš var arī iegādāties. Dzīvokļa noma ar izpirkuma iespēju ir jauns dzīvokļu iegādes veids, turklāt tas nav kredīts bankā. Reklāmā ietvertais teksts „Dzīvokļi, kas nerada atkarību.” akcentē patērētāja tiesības uz brīvību, turklāt „Tev nav sava ģimene jāieķīlā bankā.” izraisa arī asociācijas un emocijas par drošības sajūtu.
Reklāmā ir ietverts vēstījums, kas ietver gandrīz ikviena cilvēka vērtības – brīvību un ģimeni. Personiskās vērtības, kas ietvertas reklāmā pirmkārt ir saistītas ar ērtu dzīvi, respektīvi, reklāma piedāvā jaunus, lielākus dzīvokļus ar citādākiem iegādes nosacījumiem „dzīvokļa noma ar izpirkuma iespēju”. Divus gadus jāmaksā īre un pēc diviem gadiem vari gan nopirkt dzīvokli, gan atteikties no tā. Otrkārt - brīvība, laime, drošība un iekšējais miers ir gandrīz katra cilvēka pamatvērtības. Brīvība izvēlēties un mainīt nākotnes plānus, tajā pašā laikā tev nav jāņem bankā kredīts, lai iegūtu jaunu dzīvokli. Turklāt, ja tev nav jādomā par kārtējo kredīta, līzinga vai vēl cita veida maksājumu, visdrīzāk tev ir arī iekšējais miers. Ģimene un laime ir saistīti jēdzieni, tādēļ ir būtisks reklāmā iekļautais teksts „Tev nav sava ģimene jāieķīlā bankā.”.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants