Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts, temats "Āboli"', 1.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts, temats "Āboli"', 2.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts, temats "Āboli"', 3.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts, temats "Āboli"', 4.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts, temats "Āboli"', 5.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts, temats "Āboli"', 6.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts, temats "Āboli"', 7.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts, temats "Āboli"', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Trešdiena
Dominante: Rokdarbi
Pakārtotie darbības veidi: Matemātika, literatūra, valoda.
Mērķis: Veicināt bērnos pozitīvas emocijas par pašu paveiktu darbiņu.
Uzdevumi:
Veidot izpratni par jēdzieniem „viens”, „daudz”, „pa vienam”, „neviens”.
Sekmēt krāsu un formu uztveri. (galvenā daļa, rīta cēliens)
Pilnveidot klausīšanās prasmi.
Veidot izpratni par jēdzieniem, „draudzība”, „izpalīdzība”.
Sekmēt vārdu krājuma paplašināšanos ar īpašības vārdiem ( rīta cēliens, pēcpusdienas cēliens).
Vingrināt tīt dziju ap šablonu.
Sekmēt līmēšanas iemaņu attīstību.
Vingrināt plēst un burzīt papīru ( iepriekšējais darbs).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants