Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 1.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 2.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 3.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 4.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 5.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 6.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 7.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 8.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 9.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 10.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 11.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 12.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 13.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 14.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 15.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 16.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 17.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 18.
  • Referāts 'Pircēju rīcības analīze', 19.
Darba fragmentsAizvērt

Ievads.

Cik svarīga nozīme veiksmīgā mārketinga darbībā ir pircēju rīcību ietekmējošo faktoru izpētē? Šis jautājums ir mūsu darba pamatā.
Tirgus ekonomikas valstu pieredze pārliecinoši rāda, ka tikai izmantojot marketinga principus ir iespējama sekmīga ražošanas un realizācijas vadības problēmu atrisināšana, kā arī efektīva stratēģiju un taktiku izstrādāšana uzņēmumu darbībai tirgū.
Lai noteiktu, kas virza cilvēku rīcību, rosina viņus pieņemt kādus lēmumus ir nepieciešamas psiholoģiskas zināšanas. Lai atspoguļotu zinātniski pamatotu pieeju programmas izstrādāšanā un pētījumu veikšanā, ir jāiepazīstas ar marketinga pētījumu veikšanas teorētiskajiem aspektiem un pircēju interesējošo tirgus daļu.
Tādēļ darba pirmajā daļā mēs sīkāk papētīsim apstākļus, kas ietekmē cilvēku izvēli. Tālāk cilvēku apskatīsim kā potenciālu pircēju un noteiksim pircēju rīcības modeli. Lai mēs iegūtu pilnāku priekšstatu par pētījumu, kuru vēlamies veikt, pamatojoties uz teorētiskās literatūras analīzi, izskatīsim marketinga pētījumu būtību, stratēģiskās plānošanas posmus, aprakstīsim marketinga pētījumu virzienus un tirgus attīstības prognozēšanas metodes.
Darbam pievienoti pētījuma sagatavošanā izmantotās respondentu aptaujas anketas un pētījuma rezultātu paraugi.

Autora komentārsAtvērt
Atlants