Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.04.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 1.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 2.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 3.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 4.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 5.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 6.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 7.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 8.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 9.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 10.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 11.
  • Eseja 'Krīzes komunikācijas piemēra analīze - Rīgas brīvosta', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Kas ir krīze? Organizācijas krīze ir zems varbūtības pakāpes notikums, kas atstāj smagas sekas, apdraudēdams organizācijas dzīvotspēju. Krīzes situācijas raksturīgākie parametri ir neskaidrība attiecībā uz tās iemeslu, izraisīto efektu un iespējamajiem atrisināšanas līdzekļiem, kā arī pārliecība, ka lēmumi ir jāpieņem bez kavēšanās.1
Krīzes situācijā viens no lielākajiem pārbaudījumiem uzņēmumam un tā sabiedrisko attiecību komandai ir pareiza komunikācija. Profesionālā valodā to sauc par krīzes menedžmentu.2
Pastāv divi krīžu veidi: ir krīzes, ko iespējams prognozēt jau savlaicīgi un veikt visu nepieciešamo, lai novērstu vai krietni mazinātu to nelabvēlīgās sekas, un ir tā saucamās pēkšņās krīzes. Pēkšņas krīzes visbiežāk saistītas ar dabas stihijām, dažādām katastrofām, nelaimes gadījumiem utt. Tās, protams, nav iespējams prognozēt, taču parasti kompānijām, kuru darbībā pastāv dažādi riska faktori, ir izstrādāts tā saucamais krīzes plāns.3
Tikpat svarīgi, kā laikus apzināties krīzes draudus un tiem sagatavoties, ir novērtēt krīzes komunikācijas efektivitāti un ieguvumu uzņēmumam. Jānosaka, kādu ietekmi krīze ir atstājusi. Produktu gadījumā to noteikt vieglāk, jo pārdošanas apjomu samazinājums ir noteikts rādītājs, ja šajā laikā nav mainījušies citi apstākļi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants