Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.10.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 1.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 2.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 3.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 4.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 5.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 6.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 7.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 8.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 9.
  • Referāts 'Mārketinga tirgus pētījumu virzieni un procesi', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Kompāniju vai firmu veiksmīgas biznesa darbības pamatā ir profesionāla un efektīva mārketinga darbība. Mārketings ir tā sfēra, zinātne, stratēģiskās un ekonomiskās darbības veids, kas sniedz iespēju, nodrošina vai pilnveido ekonomiskās organizācijas, preču un pakalpojumu funkcionālo daļu, veido konkurētspējas pamatu. Neskaitāmu kvalitāšu konkurences apstākļos mārketinga metode palīdz risināt divas galvenās problēmas:
nosaka tirgus potenciālu un palīdz prognozēt tirgus izmaiņas pēc kvalitatīvajiem un kvantitatīvajiem rādītājiem;
veic mārketinga sistēmas 4P pētījumus.
Pēc būtības mārketings kā zinātne, ir apbruņota ar pietiekami spēcīgu zinātnisko aparātu: teorija, metodes, metodika, procedūras, - lai tiktu galā ar pašiem lielākajiem uzdevumiem un sasniegtu tai izvirzītos mērķus. [13;171]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants