Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija mērķtirgū un piemēri', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga stratēģija mērķtirgū un piemēri', 2.
Darba fragmentsAizvērt

1.Nediferencētais mārketings
Amerikas automobīļu ražotāji daudzus gadus ražoja tikai lielos automobīļus. Rezultātā darbība lielajos segmentos var kļūt neienesīga, jo tajos valda spēcīga konkurence;
Uzņēmums „Līvu alus” savas darbības sākumā nodarbojās tikai ar dažāda veidu alus ražošanu, ar laiku tas kļuva neienesīgi, jo uzņēmums bija koncentrēts tikai uz alus ražošanu, tāpēc tagad Līvu alus piedāvā arī dažāda veida limonādes un minerālūdeņus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants