Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Paraugs 'Kafenīcas "Varavīksne" izveide', 1.
  • Paraugs 'Kafenīcas "Varavīksne" izveide', 2.
  • Paraugs 'Kafenīcas "Varavīksne" izveide', 3.
  • Paraugs 'Kafenīcas "Varavīksne" izveide', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Algas uzņēmuma darbiniekiem tiek maksātas katra mēneša 30. datumā
Kafejnīcas apkalpošanas pamatā būs labi organizēts komandas darbs, kur katrs darbinieks ir svarīgs un viņa vajadzības tiks respektētas. Personāla pamatuzdevums ir nodrošināt kvalitatīvu darbu kafejnīcā, t.i., laipna un profesionāla klientu apkalpošana, pozitīvas atmosfēras radīšana¬ – sevišķi svarīgs šis aspekts ir bērnu publikai, jo viņi tieši var pateikt, kas viņiem patika un kas nepatika. Labākais novērtējums kaejnīcai būs lojāli klienti, kas vēlēsies šeit atgriezties, lai patīkami pavadītu savu brīvo laiku.
8. Misija. Radot smaidus bērnu sejās, gūstam gandarījumu par paveikto darbu. Interesanti ēdieni, piemērota izklaide un izpriecas, bērnu čalas un smiekli un krāšņas telpas – tā ir kafejnīcas „Varavīksne” vizītkarte.

Autora komentārsAtvērt
Atlants