Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakses atskaite SIA "xxx"', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Stratēģiskās plānošanas process    3
2.  Personālvadības process    5
3.  Darba organizācijas principi    6
4.  Loģistika    7
5.  Mārketings    7
6.  Komercdarbības likumdošana    8
7.  SWOT analīze    9
Darba fragmentsAizvērt


Mana prakses vieta, beidzot mācību kursu uzņēmējdarbības maģistratūrā, ir SIA „XXX”. Mans prakses mērķis bija noskaidrot un vērot kā tiek veikta komercdarbība, kā teorētiskās zināšanas iespējams pielietot praksē.
Uzņēmuma XXX raksturojums
Uzņēmums XXX dibināts 2001. gadā. XXX specializējas ārzemju ražotājfirmu medicīnas, farmaceitisko un higiēnas preču piegādē un pārdošanā. Tirgus veidošana un mārketinga, reģistrācijas pakalpojumi, konsultācijas. Vide – aptiekas, ārsti, laboratorijas, patērētājs. Pārstāvēto ražotāju skaits šajā laika posmā pieaudzis no 1 līdz 9. un tuvākajā laikā plānojas vēl paplašināt pārstāvētos ražotājus.
XXX stiprās puses ir profesionāls kolektīvs, pieredze konkrētajā tirgus segmentā, esoši stabili sadarbības partneri un sadarbības pieredze ar ārzemju ražotājiem ilgstošā laika periodā. Uzņēmums darbojas farmācijas nozarē tomēr tā produkti nav medikamenti, bet medicīnas preces. Līdz ar to konkurences vide katrai no medicīnas preču grupām ir atšķirīga un tā jāanalizē atsevišķi.
XXX ir maksimāls iegūto zināšanu pielietojums reālajā biznesa procesu vadībā.
XXX misija –
lai piedāvāto produktu klāsts palīdzētu cilvēkam labāk, drošāk, pārliecinošāk, veselīgāk justies.
pavadīt darbā patīkamu kolēģu vidū dzīves aktīvo daļu tā , lai pilnvērtīgi strādājot varētu pilnvērtīgi baudīt personisko dzīvi, apzinoties individuālās attīstības un izaugsmes iespējas. Veidot un uzturēt vidi ,lai individuālie ideāli dzimtu, veidotos, nedzistu , bet plauktu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants