-
Viesnīcas "Radisson Blu Rīdzene" analīze
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| 1. | Viesnīcas pamatparametri | 3 |
| 2. | Viesnīcas mērķatirgus | 6 |
| 3. | Konkurenti | 8 |
| 3.1. | Albert hotel | 9 |
| 3.2. | **** Europa Hotel Royale | 10 |
| 3.3. | **** Monika Centrum Hotel | 12 |
| 3.4. | **** Tallink hotel Rīga | 14 |
| 4. | Viesnīcas produkts | 17 |
| 4.1. | Produkti | 17 |
| 4.2. | Produkta līmeņi | 18 |
| 4.3. | Produkta kvalitātes analīze | 20 |
| 4.4. | Produkta kvalitātes novērtējums ar „spelenā klienta metodi” | 21 |
| 5. | Viesnīcas telpiskā uzbūve | 24 |
| 6. | Personāls | 25 |
| 7. | Viesnīcas cenu struktūra | 29 |
| 7.1. | Stratēģija | 29 |
| 7.2. | Atlaižu sistēma | 30 |
| 8. | Viesnīcas produkta izplatīšanas sistēma | 32 |
| 9. | Mārketinga komunikācijas | 33 |
| 9.1. | Mājas lapas novērtējums | 33 |
| 9.2. | Pārdošanas veicināšanas pasākumi | 33 |
| 9.3. | Darbs ar sabiedrību | 34 |
| 9.4. | Viesnīcas CD | 34 |
| 10. | Viesnīcas stratēģiskā analīze | 35 |
| 10.1. | Ārējās vides analīze | 35 |
| 10.2. | SVID analīze | 36 |
| 10.3. | S/V profils | 38 |
| 11. | Uzņēmuma iesaistīšanās globālajos procesos, tīklos, starptautiskā sadarbība | 39 |
| 12. | Svarīgākā noieta tirgus segmenta analīze | 41 |
| 13. | Viesnīcas finanšu vērtējums | 43 |
| 13.1. | Bilances horizontālā analīze | 43 |
| 13.2. | Bilances vertikālā analīze | 45 |
| 13.3. | Finanšu koeficientu analīze | 47 |
| 14. | Noieta plāns 2014.gadam | 50 |
| 15. | Izmaksu plāns 2014.gadam | 51 |
| 16. | Bezzaudējumu aprēķins 2014.gadam | 52 |
| 17. | Secinājumi | 53 |
| 18. | Priekšlikumi | 54 |
17. Secinājumi
Secinājumi:
• Viesnīcas Radisson Blu Rīdzene mērķa tirgus ir biznesa tūristi;
• Radisson Blu Rīdzene piedāvā zemākas cenas pieczvaigžņu viesnīcām Rīgā, tāpēc tai ir viegli konkurēt ar citām pieczvaigžņu viesnīcām;
• Viesnīca cenšas sniegt viesiem labāko servisu, ņemot vērā viņu īpašas vēlmes un novērojumus;
• Uzņēmuma telpas ir iekārtotas viesiem ar īpašām vajadzībām;
• Viesiem tiek sniegta maksimāla un precīza informācija par viesnīcu internētā mājas lapa;
• Viesnīcas sadarbība ar starptautiskām kompānijām (Rimi, Swedbank) veicina viesnīcas noslogojumu;
• Viesnīcā stingri tiek ievēroti Radisson Blu standarti, ar kuriem šī viesnīcu ķēde ir atpazīstama pasaulē;
• Radisson Blu Rīdzene regulāri tiek veiktas darbinieku apmācības, lai paaugstinātu darbinieku kompetenci, veicinātu pastāvīgu lēmumu pieņemšanu situācijās, kad viesi ir neapmierināti;
• Viesnīcas vadība realizēja veiksmīgo mārketinga kampaņu, par ko liecina paredzēto viesu skaita palielinājums.
• Viesnīca mārketinga aktivitātes pārsvarā vērstas uz ārzemju tūristiem
• Ja piepildīsies 2014.gada noieta plāns, tad Radisson Blu Rīdzene peļņa būs samērā liela
…
Tūrisma mārketingā un viesnīcu vadībā Viesnīcas “Radisson Blu Rīdzene” analīze






















































