Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 1.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 2.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 3.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 4.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 5.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 6.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 7.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 8.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 9.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 10.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 11.
  • Prezentācija 'Komunikācijas plāns produktam "Livol Multi Family Gummies"', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācijas stratēģijas galvenie vēstījumi
Galvenais vēstījums ka klāt ir rudens un slimību laiks – tātad īstais brīdis stiprināt imunitāti un “livol multi family gummies” ir labākais palīgs.
Informēt sabiedrību par imunitātes nozīmi un nepieciešamību to stiprināt.
Norādīt, ka dotais produkts bērniem gan garšo, gan patīk tā izskats, tāpēc vitamīna dzeršanas laiks ir tik pat labs kā našķu laiks, tomēr tas nesatur cukuru.
Informēt sabiedrību par katra produktā esošā vitamīna labvēlīgo ietekmi uz imunitāti un cilvēku kopumā.

Plānotie komunikācijas pasākumi

Monitorings un analīze
Visas komunikācijas laikā notiek sociālo tīklu monitornigs;
Analizēt kāda auditorija ir sasniegusi TV rezultātus vadoties pēc reitingiem;
Sekot līdzi facebook akcijas kampaņas aktivitātēm un noteikt uzvarētāju;
Noteikt cik cilvēki ir šo produktu iegādājušies un kādu peļņu ir nesis aptiekai un izplatītājiem
Noskaidrot, kāda ir mērķu auditorija, kas šo produktu iegādājusies biežāk.

Autora komentārsAtvērt
Atlants