Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Datums – 28.05.2007.
Temats – Pavasara ziedi
Vadītā aktivitāte – Pastaiga pa b/d laukumiņu
Uzdevumi –
1. Rosināt vērot ziedus bērnudārza laukumā;
2. Paplašināt bērnu zināšanas par ziedu dažādību (krāsa, forma);
3. Rosināt bērnu aktivitāti ziedu kopšanā.
Izmantotie materiāli – tulpes, narcises, sniegpulkstenītes.

Skolotāja darbība
Audzinātāja bērniem piedāvā iet pastaigā uz b/d laukumiņu, lai vērot pavasara ziedus. Laukumiņā audzinātāja bērniem sniedza zināšanas par tulpēm, narcisēm, sniegpulkstenītēm. Tad pastāstīja, ka ziediem ir dažāda forma, krāsa, ka visi ziedi nav vienādi. Pastāstīja, ka ziedi ir jākopj, jāravē.

Bērnu darbība
Bērni ar prieku gāja uz laukumiņu kopā ar audzinātāju. Laukumiņā vēroja ziedus, vēlējās pasmaržot, katrs bērns vingrinājās nosaukt zieda krāsu un formu. Liela bērnu interese bija vērojama par ziedu kopšanu, ravēšanu. Bērni pat pieliecās pie puķu dobītes un plēsa nezālītes.

Pašanalīze
Manā skatījumā pastaiga ar bērniem bija izdevusies. Bija vērojama liela bērnu interese par ziediem. Labi izdevās bērniem noteikt zieda krāsu, grūtības bija ar zieda formas noteikšanu. Bērni jauca ovālu un apaļu formu. Toties pārsteidza tas, ka bērni pilnīgi visi vēlējās izravēt puķītes, gribēja lai tās būtu koptas un skaistas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants