Vērtējums:
Publicēts: 23.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 1.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 2.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 3.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 4.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 5.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 6.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 7.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 8.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 9.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 10.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 11.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 12.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 13.
  • Referāts 'Uņēmuma "Bite"reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Mārketings    4
2.  Reklāma    5
3.  Bites piedāvātie pakalpojumi    6
4.  Pētniecības metode    7
5.  Bites reklāmas ietekme uz mobilo sakaru lietotāju izvēli    8
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
  Pielikums. Anketa.    12
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Tirgus ir vieta, kur satiekas divi tirgus dalībnieki – pircējs un pārdevējs.
2. Mārketinga galvenais uzdevums ir ieinteresēt pircēju un ietekmēt viņa rīcību tirgū.
3. Katras veiksmīgas uzņēmējdarbības pamatā ir progresīvas mārketinga aktivitātes, kuras interesē abas puses- gan pircēju, gan pārdevēju.
4. Reklāma ir preces aktualizēšana ar mediju palīdzību. Tā uzsver preces pozitīvās puses.
5. Bites kompānija plaši informē mobilo sakaru lietotājus ar dažādu mediju palīdzību- gan televīzijas reklāmām, gan interneta mājas lapu.
6. Liela daļa mobilo sakaru lietotāju ir tieši Bites klienti.
7. Bites kompānija ar reklāmu palīdzību ir panākusi daudzu klientu pāreju no sava vecā operatora uz Bites tīklu.
8. Bites reklāmas pietiekami plaši informē par pieejamajiem tarifu plāniem.


Atlants