Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 1.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 2.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 3.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 4.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 5.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 6.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 7.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 8.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 9.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 10.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 11.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 12.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 13.
  • Prezentācija 'Māksla, zinātne un izglītība 17.-18.gadsimtā', 14.
Darba fragmentsAizvērt

Gotfrīds Vilhelms Leibnics
Filozofs, vēsturnieks, matemātiķis, fiziķis, jurists un inženieris.
Visas viņa daudzveidīgās darbošanās galvenā vērtība bija veltīta jautājumam, kuru uzdeva tā laika vēsais prāts, - kā pierādīt Dieva esamību, kā izskaidrot to, ka absolūtais labais vienlaikus ir radījis arī ļaunumu.

Vēlīnais baroks
Absolūtisms Eiropas valstīs sasniedz pilnbriedu.
Uzplaukst baroka kultūra.
Arvien nozīmīgāku vietu ieņem anglosakšu mākslinieku radītās vērtības.
Monarhi un aristokrāti tiecās pēc spožas un ārišķīgas dzīves.
Arhitektūra salīdzinājumā ar citiem mākslas veidiem visuzskatamāk rāda 17. un 18.gs. mijas domāšanas un izjūtu atšķirības un iezīmē atšķirīgus ceļus uz klasicisma laikmetu Eiropas kultūras vēsturē- 18.gs.…

Atlants