Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 1.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 2.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 3.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 4.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 5.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 6.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 7.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 8.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 9.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 10.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 11.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 12.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 13.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 14.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 15.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 16.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 17.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 18.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 19.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 20.
  • Referāts 'Klienta - pircēja piesaistīšanas stratēģija', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Kam, kad un kāpēc jārūpējas par klientu?    4
2.  Kādēļ klients nesaņem vajadzīgo uzmanību    6
3.  Nepieciešamā pārdevēja prasme saskarsmē ar pircējiem    8
3.1.  Tirgoties prasme    8
3.2.  Bezvārdu komunikācija saskarsmē ar pircēju    10
3.3.  Pārdošanas psiholoģija    11
4.  Veikala iekārtojuma elementi    14
4.1.  Telpas izvēle    14
4.2.  Tirdzniecības iekārtu izkārtojuma veidi    16
4.3.  Preču izvietojums tirdzniecības zālē    18
  Secinājumi    22
  Literatūra    23
Darba fragmentsAizvērt

Arvien pieaugošajā firmu, uzņēmumu, veikalu konkurences cīņā, kad bieži vien pārējie darbības rādītāji – preču izvēle, kvalitāte, cena u.c. – ir stipri satuvinājušies, pircēja labsajūta, pārliecība par labvēlīgu un pretimnākošu attieksmi, nepieciešamo palīdzību, ieinteresētību ir faktori, kas nodrošina biznesa izdzīvošanu, un šos faktorus veksmīgi var realizēt prasmīgs pārdevējs.
Klients - jebkura biznesa pirmā un galvenā prioritāte. Rūpes par klientu ir spēle, kurā vai nu zaudē vai iegūst visi tās dalībnieki, tādēļ šī darba mēķis ir izanalizēt, kas ir nepieciešams, lai iegūtu klientu lojalitāti. Tāpat arī tiks aplūkoti galvenie tirdzniecības telpu iekārtojuma elementi, kas arī ir ļoti nozīmīgi klientu piesaistes stratēģijas procesā.
Atbildot īsi uz šo jautājumu: visiem darbiniekiem visu laiku tāpēc, ka tas ir biznesa izdzīvošanas jautājums. Tomēr, lai padarītu šo atbildi pārliecinošāku, pakavēsimies pie katras jautājumu daļas sīkāk.
Kam ?
Iespējams, pirmajā brīdī šķiet, ka vistiešākajā veidā rūpes par klientu skar jebkuru biznesa “priekšējo personālu”, tas ir, to personālu, kurš ir tiešā saskarsmē ar klientu. Tomēr būtu aplami domāt, ka tas attiecas tikai uz šiem cilvēkiem. Runājot par tirgvedību vispār, zinām, ka tajā jābūt iesaistītam ikvienam uzņēmuma darbiniekam, un tieši tas pats sakāms arī par tirgzinības sastāvdaļu “rūpes par klientu”. Tās neietver sevī tikai laipnu izturēšanos pret klientiem: sekmīgā un perspektīvā biznesā klienta vajadzībām, interesēm un vēlmēm tiek pakārtoti visi biznesa lēmumi un darbības apkalpošana, kas savukārt nodrošina tālāku biznesa attīstību.
Kad ?
Rūpes par klientu nav lieta, pie kuras var ķerties, ja bizness rit veiksmīgi un parādījusies atelpas iespēja. Vēl jo mazāk ar to jāsāk nodarboties tikai tad, kad parādās pirmās trauksmes pazīmes. No paša biznesa darbības sākuma ir jāieplāno tā šīs darbības kā maksimālas komforta izjūtas radīšana savam pircējam, padarot preces iegādes procesu par patīkamu, satraucošu un rosinošu pieredzi. Jāatceras arī, ka šis process sākas bieži vien ilgi pirms pirkšanas lēmuma pieņemšanas un nenoslēdzas ar pirkuma lēmuma izdarīšanu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants