Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakse "Audzināšanas teorija un metodika"', 1.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakse "Audzināšanas teorija un metodika"', 2.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakse "Audzināšanas teorija un metodika"', 3.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakse "Audzināšanas teorija un metodika"', 4.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakse "Audzināšanas teorija un metodika"', 5.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakse "Audzināšanas teorija un metodika"', 6.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakse "Audzināšanas teorija un metodika"', 7.
  • Prakses atskaite 'Pedagoģijas prakse "Audzināšanas teorija un metodika"', 8.
Darba fragmentsAizvērt

1.Izglītības iestādes koncepcija un īstenotā izglītības programma.

Mērķi:
1. Veidot vispusīgi attīstītu, spēcīgu personību, kas spējīga izprast sevi un bez problēmām iekļauties sabiedrībā, izprotot un adekvāti novērtējot norises tajā.
2.Nodrošināt pietiekami daudz audzinošu pasākumu, lai izglītojamie iegūtu pietiekami daudz zināšanu būtiskos saskarsmes jautājumos.

Uzdevumi:
1.Iepazīt grupas kolektīvu, veicot tā pedagoģisko izpēti.
2.Palīdzēt katram izglītojamam iepazīt savu iekšējo būtību, gūt dažādas vērtīgas atziņas par sevi un grupas biedriem.
3.Censties izveidot vienotu kolektīvu, kurā katrs tās loceklis apzinātos savu piederību, nejustos lieks vai atstumts, veidot biedriskumu un saliedētības gaisotni grupā.
4.Mudināt izglītojamos novērtēt savu attieksmi pret grupas biedriem, grupas iekšējo dzīvi, skolas sabiedrisko dzīvi, mācībām, skolā valdošo kārtību, cenšoties un veidot pēc iespējas labvēlīgāku un cieņas pilnāku. …

Atlants