Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 22.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 23.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 24.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 25.
  • Prakses atskaite 'Prakse atskaite', 26.
Darba fragmentsAizvērt

11. Vizuālās mākslas stundas analīze
Klase – 4.kl.
Stunda (nodarbība) –vizuālā māksla 1 stunda
Stundas temats – „Prieks”
Skolotājs –

Stundas mērķis – rosināt bērnos asociācijas
Plānotie uzdevumi :
1. Uzzīmēt prieku
2. Pastāstīt par savu darbu
Stundas īss plāns:
1. Skolotāja iedvesmo bērnus zīmēt;
2. Skolēni tiek aicināti aizvērt acis un noklausīties mūzikas melodiju, ko atskaņo skolotāja;
3. Skolēni zīmē;
4. Pēc darba pabeigšanas skolotāja ar bērniem kopā pārrunā veikto darbu un liek katram bērnam pastāstīt par savu darbiņu.

11.1. Secinājums par klases audzinātāja darbu
Prakses uzdevumi
1. Mācību satura atlase atbilstoši audzēkņu vajadzībām.
2. Atpazīt sākumskolas skolēna vecumposma īpatnību izpausmi.
3. Sadarbību starp skolotāju un skolēnu
4. Sadarbība starp skolēniem
5.Raksturot skolēnu un skolotāja neverbālo komunikāciju.
6.Skolēna ieinteresētību un motivāciju uzdevuma veikšanā.
7.Prasmi skolēnos rosināt labestību, līdzjūtību.

Secinājumi
Pilnveido prasmi jaukt krāsas, kas vēlāk mācoties krāsu teoriju, noderēs. Labs veids, kā skolēniem paust savas emocijas par prieku.
Dažiem skolēniem bija grūti ļauties savām emocijām, vairāk vēlējās ieskatīties otra skolēna darbā un zīmēt ko līdzīgu.
Ļoti laba sadarbība, gan emocionālā, gan intelektuālā. Skolotāja palīdz skolēniem, kuriem neizdodas sajaukt krāsas, vai aptrūkst idejas.
Stundas beigās novērtē darbus, stāsta kas attēlots.
Minētā kompetence šajā stundā nebija novērota..
Skolotāja ar savu ievadu ieinteresē bērnus, atbrīvo un motivē – vienkārši ļauties emocijām uz papīra.
Divi bērni bija noskumuši, klasē to izrunāja, un bērni bija gatavi darboties, pārējie bērni juta līdzi.


Autora komentārsAtvērt
Atlants