Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mūsdienu alternatīvās pedagoģijas teorijas', 1.
  • Referāts 'Mūsdienu alternatīvās pedagoģijas teorijas', 2.
  • Referāts 'Mūsdienu alternatīvās pedagoģijas teorijas', 3.
  • Referāts 'Mūsdienu alternatīvās pedagoģijas teorijas', 4.
  • Referāts 'Mūsdienu alternatīvās pedagoģijas teorijas', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Izglītības saturā un metodēs vērojama tendence aktualizēt cilvēka apziņai raksturīgāko darbību – domāšanu. Spēja domāt ir jākopj, jāveicina, jāvingrina, radot tai atbilstošu mācību vidi.
Iepazīstoties ar vairākiem mācību modeļiem tuvāk apskatīšu valdorfpedagoģiju.
Pazīstamais austriešu filosofs, antrofosofijas pamatlicējs Rūdolfs Šteiners ir šīs metodes pamatlicējs.
Šīs metodes pamatā ir Gētes dabaszinātniskās teorijas un seno grieķu audzināšanas sistēma. Šteinera filosofijas pamatā ir iekšēji brīvs cilvēks. Skolas mērķis ir audzināt dzīves izturīgus un dzīvi mīlošus cilvēkus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants