Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 1.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 2.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 3.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 4.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 5.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 6.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 7.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 8.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 9.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 10.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 11.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 12.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 13.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 14.
  • Referāts 'Industrijas un produkta analīze mēbeļu veikalam', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Nozares vispārējs raksturojums    4
2.  Produktu raksturojums    6
3.  Konkurentu analīze    8
3.1.  Tiešo konkurentu analīze    8
3.2.  Netiešo konkurentu analīze    10
4.  Statistikas dati    11
5.  ID analīze    13
  Secinājumi    14
  Informācijas avotu saraksts    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Industrijas un produkta analīze man lika vairāk aizdomāties par juridiskajiem un finanšu jautājumiem, kas patreiz liekas gana sarežģīti salīdzinājumā ar citiem uzdevumiem, kas jāveic uzņēmējdarbību sākot.
Ideja pati par sevi noteikti ir rentabla, bet sākumā prasa lielus finansiālos ieguldījumus, lai atvērtu veikalu, tajā realizētu interjera idejas un tās apvienotu ar produktu paraugiem, kā arī spētu nodrošināt regulārus pasūtījumu pārvadājumus no ražotāja līdz noliktavai, nemaz nerunājot par darba samaksu, nepieciešamajām apmācībām un tehniku, kas nodrošina apkalpošanas procesus. Arī konkurentu skaits ir pietiekami liels. Šie varētu būt tie iemesli, kāpēc ne visiem tieši šī nozare liekas pievilcīga.
Mēbeļu tirdzniecība viennozīmīgi ir ļoti specifiska nodarbošanās, it īpaši, ja mēbeles tiek importētas no ārvalstīm. Tas nozīmē, ka nepieciešamas ne tikai specifiskās zināšanas, kas saistītas ar pašiem produktiem, bet nepieciešamas arī valodu zināšanas. Konkrētajā gadījumā – angļu valoda, krievu valoda, un ļoti vēlama ir poļu valoda, lai varētu efektīvi komunicēt ar ražotājiem.
Lai gan patreiz dzīvojam „tehnoloģiju laikmetā”, kad visu nepieciešamo iespējams iegādāties neizejot no mājām, līdz šim gūtā praktiskā pieredze mēbeļu tirdzniecībā ir atklāti norādījusi uz vairākām nepilnībām šajā nozarē esošo uzņēmumu darbībām, kas arī raisījis domu par iespēju nākotnē atvērt savu uzņēmumu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants