Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 1.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 2.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 3.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 4.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 5.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 6.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 7.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 8.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 9.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 10.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 11.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 12.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 13.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 14.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 15.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 16.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 17.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 18.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 19.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 20.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 21.
  • Referāts 'Skolvadība. X vidusskolas dokumentācijas apskats', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Izglītības iestādes raksturojums    4
1.1.  Skolas personāla nodarbinātības efektivitāte    4
2.  X vidusskolas darbības mērķi un uzdevumi    6
2.1.  Izglītības procesa organizācija    7
2.2.  Mācību procesa kvalitāte    9
2.3.  Digitālo prasmju izmantošana un attīstīšana visos mācību priekšmetos    10
2.4.  Telpu nodrošinājuma uzlabošana    11
2.5.  Personāla attīstība    12
3.  Mācīšanās kvalitāte    14
3.1.  Skolas sadarbība ar skolēnu vecākiem un citām organizācijām    15
3.2.  Izglītības iestādes izvirzītās prioritātes mācību gadam    16
3.3.  Skolas iekšējās vides raksturojums    17
  Nobeigums    19
Darba fragmentsAizvērt

Analizējot ierakstus, tiek pieņemti lēmumi par turpmāko rīcību, iesaistot skolas vadību, atbalsta personālu, izglītojamos un viņu vecākus, kā arī nepieciešamības
gadījumā sasaucot starpinstitucionālo sanāksmi. Lai saņemtu nepieciešamo profesionālo atbalstu, izglītības psihologs apmeklēja supervīzijas.
Stiprās puses:
• skolai pozitīvs tēls vietējā sabiedrībā;
• skolā tiek organizēti kvalitatīvi pasākumi kultūrvēsturiskā mantojuma saglabāšanai,
apgūšanai un izpētei;
• skolas saimes attiecībās valda labvēlīgums un cieņa;
• laba sadarbība ar novada institūcijām.
Turpmākā attīstība:
• pilnveidot darbu pie izglītojamo uzvedības kultūras veidošanas mācību stundās un
ārpusklases pasākumos.

Nobeigums
Pateicoties šim darbam es vairāk varēju iepazīties ar skolas noteikumiem un dokumentāciju, jo nekad tam nebiju pievērsusi uzmanību. Skolas vide ir mājīga un pedagogi atsaucīgi. Skola ir tā vieta, kur mēs pavadām visvairāk laika, tāpēc droši varu teikt, ka šajā skolā bērni tik tiešām jūtas kā mājās! Skolai ir daudzi sadarbības partneri, par ko es priecājos, jo tas ļauj bērniem satikt un iepazīt jaunus cilvēkus, jaunas profesijas un ļauj izpaust emocijas! Kā arī skolā mācās talantīgi bērni, kuri piedalās olimpiādes un dažādos ārpusskolas pasākumos.

Atlants