Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'CE marķējums', 1.
  • Konspekts 'CE marķējums', 2.
  • Konspekts 'CE marķējums', 3.
  • Konspekts 'CE marķējums', 4.
  • Konspekts 'CE marķējums', 5.
  • Konspekts 'CE marķējums', 6.
  • Konspekts 'CE marķējums', 7.
  • Konspekts 'CE marķējums', 8.
  • Konspekts 'CE marķējums', 9.
  • Konspekts 'CE marķējums', 10.
  • Konspekts 'CE marķējums', 11.
  • Konspekts 'CE marķējums', 12.
  • Konspekts 'CE marķējums', 13.
  • Konspekts 'CE marķējums', 14.
  • Konspekts 'CE marķējums', 15.
  • Konspekts 'CE marķējums', 16.
  • Konspekts 'CE marķējums', 17.
  • Konspekts 'CE marķējums', 18.
  • Konspekts 'CE marķējums', 19.
Darba fragmentsAizvērt

CE marķēšanas principi.
CE marķēšana nozīmē produkta atbilstību ražotājam uzliktajām, izpildāmajām Kopienas prasībām.
CE marķējums, kas piestiprināts produktiem, ir atbildīgās personas deklarācija, ka
produkts atbilst visiem izpildāmajiem Kopienas nosacījumiem, un
Ir veiktas nepieciešamās atbilstības novērtēšanas procedūras.

CE marķēšana nozīmē pakļaušanos visām prasībām, kas ir saistošas produkta ražotājam, pamatojoties uz Kopienas direktīvām.
Kad piestiprināts produktam, marķējums kļūst par fiziskās vai juridiskās personas, kas ir piestiprinājusi vai ir atbildīga par CE marķējuma piestiprināšanu, deklarāciju par to, ka produkts atbilst visiem nosacījumiem un ka tas ir bijis pakļauts visām atbilstības novērtēšanas procedūrām.
Tādejādi dalībvalstīm nav atļauts ierobežot CE marķēto produktu ieviešanu tirgū un lietošanā, ja vien nav pierādījumu par produktu neatbilstību. (121)
Direktīvas, kas nodrošina CE marķējuma piestiprināšanu, galvenokārt seko Jaunās Metodes un Globālās metodes principiem, bet tas pats par sevi nav atbilstošs CE marķējuma piestiprināšanai.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants