Vērtējums:
Publicēts: 27.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 1.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 2.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 3.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 4.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 5.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 6.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 7.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 8.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 9.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 10.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 11.
  • Referāts 'Viesnīcas personāla un viesu komunikācijas raksturojums', 12.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Komunikācijas definīcija    3
1.1.  Prasme sniegt informāciju    3
2.  Attiecību veidošana ar klientiem    4
2.1.  Saskarsme ar klientiem    4
2.2.  Komunikācijas process    4
2.2.1.  Mutiskā (verbālā) komunikācija    4
2.2.2.  Rakstveida komunikācija    5
2.2.3.  Bezvārdu jeb neverbālā komunikācija    5
3.  Vadības un personāla savstarpējā komunikācija un personāla motivēšana    6
3.1.  Iekšējā komunikācija uzņēmumā    6
3.2.  Personāla motivēšana    7
4.  Padomi labai personāla saskarsmei ar viesi    9
5.  Secinājumi    10
  LITERATŪRAS SARAKSTS    11
Darba fragmentsAizvērt

5. SECINĀJUMI
1. Komunikācija ir informācijas apmaiņas process starp partneriem, kura laikā informācija tiek ne tikai nodota, bet arī radīta, precizēta, attīstīta.
2. Saskarsme ir sarežģīts process, kurā katrs partneris domā un rīkojas tikai viņam raksturīgi, un kura galvenā funkcija ir apmierināt cilvēku sociālās vajadzības.
3. Komunikācijas procesā notiek informācijas nodošana, saņemšana, izmantošana un papildināšana.
4. Viesmīlības nozarē vispārpieņemtā verbālā saskarsme izpaužas apsveicinoties, izsakot vēlējumus, atvainojoties, izsakot komplimentus, aizrādījumus, līdzjūtības.
5. Neverbālajā saskarsmē tiek nodota svarīgākā informācija, tiek parādīta cilvēka patiesā būtība.
6. Pareiza vai nepareiza iekšējā komunikācija var uzņēmumu nogremdēt vai pacelt jaunā kvalitātē.
7. Cilvēki motivējas, kad viņu ieceres īstenojas, un zaudē motivāciju, ja tas nenotiek.

Autora komentārsAtvērt
Atlants