Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 1.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 2.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 3.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 4.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 5.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 6.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 7.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 8.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 9.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 10.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 11.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 12.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 13.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 14.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 15.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 16.
  • Referāts 'Preces jēdziens, tās kvalitatīvais un kvantitatīvais raksturojums', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  Preces jēdziena skaidrojums    4
2.  PREČU IEDALĪJUMS    5
3.  PREČU KVALITĀTE UN KVANTITĀTE    7
3.1.  Kvalitātes nodrošināšanas metodes    8
3.2.  Kvalitātes ietekme uz ienākumiem un izdevumiem    12
4.  NEPĀRTIKAS PREČU KVALITĀTES RAKSTURLIELUMI    13
5.  PRECES ĀRĒJĀ INFORMĀCIJA    14
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    16
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    17
Darba fragmentsAizvērt

Bez preces cilvēka dzīve praktiski nav iedomājama, tāpēc var teikt ,ka mūsdienās it viss ir prece .Šis jēdziens ir ļoti plašs un to var apskatīt no dažādiem viedokļiem. Vispopulārākais skaidrojums ko pārsvarā visi saprotam ar jēdzienu prece, ir viss, kas spēj apmierināt vajadzību vai prasību un tiek piedāvāts tirgum ar mērķi pievērst uzmanību , lai iegādātos, izmantotu vai patērētu to. Par cik preču deficītu Latvijā nomainījusi preču daudzveidība un piedāvātais plašais sortiments, tas rada nepieciešamību tajā kompetenti orientēties.
Mēs dzīvojam laikā, kad informācijai par preci ir milzīga nozīme un ietekme. Šīs preces patērētāji ir sabiedrība, ko ar informāciju dāsni apgādā plašsaziņas līdzekļi- televīzija, prese, radio, internets. Tomēr visspēcīgākais ietekmēšanas līdzeklis mūsdienās ir reklāma.
Kamēr lielākā sabiedrības daļa tiecas pēc jaunu preču apgūšanas, lai uzlabotu savas dzīves kvalitāti, tikmēr daļa tomēr pieturas pie vecām un pārbaudītām vērtībām.
Preču izvēli ietekmējošie faktori ir ļoti atšķirīgi, taču kopumā tie raksturo mūsu vajadzības un vēlmes konkrētajā brīdi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants