Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 1.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 2.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 3.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 4.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 5.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 6.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 7.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 8.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 9.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 10.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 11.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 12.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 13.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 14.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 15.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 16.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 17.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 18.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 19.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 20.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 21.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 22.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 23.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 24.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 25.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 26.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 27.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 28.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 29.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 30.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 31.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 32.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 33.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 34.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 35.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 36.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 37.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 38.
  • Referāts 'Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Satura noradītājs    3
  Ievads    4
  Pētnieciska darba aparāts (melnraksts)    5
  Pētnieciska darba aparāts (tīrraksts)    6
  Novērojuma apraksts    7
1.  Teorētiska daļa    8
1.1.1.  Mārketinga būtība    8
1.1.2.  Klienta koncepcija    10
1.1.3.  Attiecību mārketings    11
1.1.4.  Dažu mārketinga terminu definīcijas    11
1.2.1.  Stratēģiskais un operatīvais mārketings    13
1.2.2.  Darbinieku izvēle    15
1.2.3.  Serviss un apkalpošana    16
1.3.  Teorētiskas daļas kopējie secinājumi    17
2.  Praktiska daļa    19
2.1.  Ievads praktiskā daļā    19
2.2.  Pircēju aptauja (diagrammas un komentāri)    19
2.3.1.  Neiesaistīta novērošana    22
2.3.2.  Novērošanas gaita    22
2.3.3.  Novērošanas rezultāti    23
2.4.  Praktiskas daļas kopējie secinājumi    24
3.  Nobeigums    25
  Izmantotas literatūras saraksts    2
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas tirgū pastāv ap 10 dažādu pārtikas un mājsaimniecības preču lielveikalu tīklu, t.i. Rimi, Maxima, Super Netto, Saulīte, Nelda, Sky, Mego, Leader Price, IKI u.c. kas ir samērā daudz priekš tādas mazas valsts kā Latvija. Potenciālam patērētājam ir ļoti grūti izvelēties tieši sev patīkamo lielveikalu, uz kuru patiešam gribētos iet. Tomēr dažādu iemeslu dēļ cilvēki diezgan labi orientējas veikalos, un bez īpašām grūtībām atrod sev piemēroto. Vieniem vairāk patīk veikala cenu politika, citiem veikala atrašanas vieta vai veikala interjers, vēl kādam patīk pircēju labs apkalpošanas serviss, vai nu tieši pretēji, kā šīs apkalpošanas nav. Katram cilvēkam, viņa lielveikals asociējas ar kaut ko īpašu, katram cilvēkam ir savi iemesli, kāpēc vieni priekšroku dot tām lielveikalam, bet citi – otrām.
Ievērojot visus minētos apstākļus, izvēlējos pētījuma tematu: „Apkalpošana lielveikalos kā tēlu veidošanas instruments”.
Kās tad tieši ietekmē lielveikala izvēli?, un cik stipri uz pircēja izzvēli pēc sev piemērota lielveikala ietekmē tieši pircēju apkalpošanas līmenis, un vai ietekmē vispār?
Dotajā darba tiks salīdzināti teorētiskie dati ar iegūtiem praktiskā darbā. Praktiskais darbs tika veikts tirdzniecības centrā „Domina” lielveikalā „Hyper Maxima” uz Ieriķu ielas 3., Rīgā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants