Vērtējums:
Publicēts: 20.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 16.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 17.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 18.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 19.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 20.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam', 21.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    5
1.  Uzņēmuma apraksts    6
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    6
1.2.  Uzņēmuma pamatdarbība    6
1.3.  Uzņēmuma papilddarbība    6
1.4.  Uzņēmuma mērķis    6
1.5.  Uzņēmuma finansu vajadzības    6
2.  Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums    7
2.1.  Sortimenta raksturojums    7
2.2.  Pakalpojumu apraksts    7
3.  Tirgus analīze    8
3.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    8
3.2.  Konkurentu raksturojums    8
3.3.  Mērķa tirgus segmentācija    8
3.4.  SVID analīze    9
4.  Mārketinga plāns    10
4.1.  Pakalpojumu realizācijas kanālu raksturojums    10
4.2.  Cenu veidošana    10
4.3.  Produkta virzīšana tirgū    10
4.4.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    11
5.  uzņēmuma ražošanas plāns    12
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    12
5.2.  Uzņēmumā izmantojamie resursi    12
5.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    12
5.4.  Sagādes procesa raksturojums    13
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    14
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    14
6.2.  Darbinieku pienākumi    14
6.2.1.  Vadītājs    14
6.2.2.  Grāmatvedis    14
6.2.3.  Speciālisti    14
7.  Riska faktoru analīze    16
8.  Finansu informācija    17
8.1.  Galveno ražošanas līdzekļu un apgrozāmo līdzekļu daudzums un vērtība    17
8.2.  Sākuma bilance    17
8.3.  Pamatlīdzekļu nolietojums    18
8.4.  Telpu uzturēšanas izmaksas    19
8.5.  Darbinieku algas    19
8.6.  Izejvielas un materiāli    20
8.7.  Kredīta atmaksa    20
8.8.  Neparedzētas izmaksas (Iekārtu remonts u.c.)    20
8.9.  Peļņas un zaudējuma aprēķins    20
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu sabiedrībā ir aktuāls jautājums, kas nodarbina ikviena cilvēka prātu-spēja palielināt savā rīcībā esošos resursus pēc iespējas izdevīgākā un drošākā veidā, būt pārliecinātiem par savu peļņu. Ikviens ir ieinteresēts nodrošināt sev labu un stabilu nākotni, gūt peļņu un būt neatkarīgs, atbildīgs pats par sevi. Viens no veidiem kā to panākt – veiksmīgi realizēt savu biznesu.
Lai bizness būtu veiksmīgs un lai pieņemtu pēc iespējas mazāk nepareizu lēmumu, lai pārliecinātos, ka uzņēmums nesīs peļņu un, vai ir vērts šo biznesu realizēt, uzsākot jebkāda veida biznesu – gan lielu, gan mazu ir nepieciešams biznesa plāns.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants