Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 1.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 2.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 3.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 4.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 5.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 6.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 7.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 8.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 9.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 10.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 11.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 12.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 13.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 14.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 15.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 16.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 17.
  • Konspekts 'Tirgzinības', 18.
Darba fragmentsAizvērt

Tirgzinības (mārketings).
Mārketings – mērķtiecīga cilvēku darbība, kas saistīta ar tirgu, lai realizētu maiņu ar mērķi, lai apmierinātu cilvēku vajadzības un prasības.

Maiņa ir vēlamā objekta iegūšanas process pretī piedāvājot kaut ko citu.

Tirgus veidi un to klasifikācija mārketingā.

Tirgus ir visu preču un pakalpojumu esošie un potenciālie pircēji.
Patēriņa tirgu var definēt kā tirgu, kura esošie un potenciālie tirgus dalībnieki ir:
1.atsevišķi indivīdi
2.ģimenes (mājsaimniecības)
kas pērk preces un pakalpojumus, personisko vajadzību apmierināšanai.
Izmantotāju tirgus dalībnieki ir:
organizācijas un indivīdi, kas pērk preces un pakalpojumus galvenokārt tālākai izmantošanai – ražošanai un/vai pārdošanai ar mērķi gūt peļņu vai arī nē.
Industriālais jeb ražotāju tirgus, šā tirgus dalībnieki ir: uzņēmumi, organizācijas, kas pērk preces un pakalpojumus ražošanas procesā.
Starpnieku tirgus, tā dalībnieki ir: organizācijas un indivīdi, kas preces un pakalpojumus pērk tālākai pārdošanai.
Valsts institūciju tirgus, tā dalībnieki ir: valsts organizācijas pērk preces un pakalpojumus.

Starptautiskais tirgus (ne patērētājt., ne izmantotājt.) tirgus dalībnieki ir citu valstu pircēji.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants