Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas', 1.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas', 2.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas', 3.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas', 4.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas', 5.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas', 6.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas', 7.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas', 8.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas', 9.
  • Konspekts 'Preču cenas, to veidošanas metodes, taktikas', 10.
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma mērķi un mārketinga darbības – tie ir vispārēji, var tiek, kvalitatīvi cenu veidošanas iekšējie faktori. Turklāt pastāv arī kvantitatīvs iekšējais faktors- izmaksas. Izmaksas ir preču cenu grīda, jo uzņēmumam jāsedz visi ražošanas , sadale un pārdošanas izdevumi, un segšanas avots ir tikai viens- preču pārdošana par noteiktām cenām.
Preču ražošanai un realizācijai ir vajadzīgas pastāvīgas un mainīgas izmaksas.
Pastāvīgās izmaksas (FC) ir izmaksas, kas nemainās, mainoties (palielinoties vai samazinoties) produkta ražošanas apjomam vai realizācijai.
Vidējās pastāvīgās izmaksas (AFC) uz produkta vienību aprēķina, dalot pastāvīgo izmaksu summu ar saražoto (realizēto) produkta daudzumu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants