Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Divu atšķirīgu loģiskās domāšanas testu rezultātu salīdzināšana', 1.
  • Referāts 'Divu atšķirīgu loģiskās domāšanas testu rezultātu salīdzināšana', 2.
  • Referāts 'Divu atšķirīgu loģiskās domāšanas testu rezultātu salīdzināšana', 3.
  • Referāts 'Divu atšķirīgu loģiskās domāšanas testu rezultātu salīdzināšana', 4.
  • Referāts 'Divu atšķirīgu loģiskās domāšanas testu rezultātu salīdzināšana', 5.
  • Referāts 'Divu atšķirīgu loģiskās domāšanas testu rezultātu salīdzināšana', 6.
  • Referāts 'Divu atšķirīgu loģiskās domāšanas testu rezultātu salīdzināšana', 7.
Darba fragmentsAizvērt


Teorētiskais pamatojums.
Domāšana ir vispārināts, pastarpināts apkārtējās pasaules un cilvēka iekšējās pasaules izziņas process, ar kura palīdzību cilvēks atklāj priekšmetu un parādību būtiskās iezīmes un daudzveidīgos sakarus parādību starpā.
Domāšanas veidi:
1) praktiskā – rodas darbības ar priekšmetiem rezultātā,
2) uzskatāmi – tēlainā, kura galvenokārt operē ar informāciju, kas attēlota 1. signālsistēmā,
3) abstrakti – teorētiskā jeb loģiskā – operē ar informāciju, kura strādā netieši no apkārtējās vides uztvertās informācijas, tām nav materiāla seguma.
Domāšanas operācijas:
1) analīze – operācija, kuru izmanto informācijas veseluma sadalei sastāvdaļās vai elementos,
2) sintēze – pretēja analīzes operācijai,
1)salīdzināšana – operācija, ar kuras palīdību tiek savstarpēji salīdzinātas divas vai vairāk parādības vai to sastāvdaļas. Tiek noteikta vienādība, līdzība un atšķirība.
2)klasifikācija – operācija, ar kuras palīdzību, balstoties uz noteiktu pazīmju līdzību, tiek iedalītas dzimtās un klasēs. Ietver visas iepriekšējās operācijas.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants