Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 1.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 2.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 3.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 4.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 5.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 6.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 7.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 8.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 9.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 10.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 11.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 12.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 13.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 14.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 15.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 16.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 17.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 18.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 19.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 20.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 21.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 22.
  • Prezentācija 'Mārketinga pētījums par higiēnas precēm', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Cilvēki piešķir lielu uzmanību higiēnas preču iegādei.
Intervija liecina, ka reklāmas lielākoties ietekmē sieviešu izvēli un rīcību.
Savukārt cenas, piešķirtās atlaides un dažāda veida akcijas ir nozīmīgs faktors produkta izvēlē kā sievietēm, tā arī vīriešiem.

Reklāmām, lai tās šķistu sabiedrībai saistošas, jāataino veselīga izskata cilvēki, kas rosina domāt par svaiguma sajūtu, tīrību, relaksāciju, rūpēm par sevi un labu pašsajūtu. Uzņēmuma nosaukumam īpašu uzmanību aptaujātie nepievērš, taču savu atpazīstamību prece gūst izmantojot nosaukumu, līdz ar to tas jāizvēlas apdomīgi un atbilstoši produkcijai.

Ilgstoši savu uzticību tomēr iegūs produkts, kurš novērtēts pietiekami augstu savas labās kvalitātes, labo īpašību dēļ.
Higiēnas preču lielajā klāstā vēl aizvien atrodami produktu veidi, kas pilnībā nespēj apmierināt klienta vēlmes, līdz ar to klients ir gatavs maksāt vairāk, lai tikai saņemtu vēlamo.

Autora komentārsAtvērt
Atlants