Vērtējums:
Publicēts: 02.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mācību nodarbības konspekts sociālajās zinībās', 1.
  • Konspekts 'Mācību nodarbības konspekts sociālajās zinībās', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Nodarbības plāns –
Nodarbības ievads.
Diskusija klasē – Kas galvenokārt ietekmē lēmumu pieņemšanu ikdienā? Kā skolēni
izlemj, kādu apģērbu valkāt, kādu pārtiku lietot, kā pavadīt brīvo laiku? Kādas ir
iespējamās izvēles? Vai skolēnu vēlmes ir līdzīgas vai ļoti atšķirīgas?

Nodarbības gaita.
1.Uzdevums. Skolotājs lūdz skolēniem aizpildīt darba lapas “Augļi un dārzeņi. Mana izvēle pusdienojot”. Skolēni darba lapās prioritāri norāda, kas ir viņu trīs
visiecienītākie augļi un dārzeņi, kā arī norāda trīs viņuprāt visgaršīgākos pusdienu
ēdienus. Kuri ēdieni skolas pusdienās ir visgaršīgākie?
Pēc pirmā uzdevuma pabeigšanas skolotājs apkopo rezultātus, izveidojot skolēnu
piecu visiecienītāko augļu, dārzeņu un pusdienu topu. Iegūtos rezultātus par
visgaršīgākajām pusdienām salīdzina ar ieteikumiem veselīgai pārtikai. Vai
visgaršīgākās pusdienas ir arī visveselīgākās? Bērns pats novērtē savu uzturu.
.Vienlaikus jāatceras, ka attiecībā uz pārtikas preču uzglabāšanu, ēdienu
sagatavošanu, svaigu augļu un dārzeņu lietošanu uzturā ir jāievēro noteiktas
drošuma prasības.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants