Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Psiholoģija. Spēles saskarsmes veicināšanai, spriedzes mazināšanai, pašapziņas v', 1.
  • Konspekts 'Psiholoģija. Spēles saskarsmes veicināšanai, spriedzes mazināšanai, pašapziņas v', 2.
  • Konspekts 'Psiholoģija. Spēles saskarsmes veicināšanai, spriedzes mazināšanai, pašapziņas v', 3.
  • Konspekts 'Psiholoģija. Spēles saskarsmes veicināšanai, spriedzes mazināšanai, pašapziņas v', 4.
  • Konspekts 'Psiholoģija. Spēles saskarsmes veicināšanai, spriedzes mazināšanai, pašapziņas v', 5.
  • Konspekts 'Psiholoģija. Spēles saskarsmes veicināšanai, spriedzes mazināšanai, pašapziņas v', 6.
  • Konspekts 'Psiholoģija. Spēles saskarsmes veicināšanai, spriedzes mazināšanai, pašapziņas v', 7.
  • Konspekts 'Psiholoģija. Spēles saskarsmes veicināšanai, spriedzes mazināšanai, pašapziņas v', 8.
Darba fragmentsAizvērt

1. Izjūtas
Mērķis:
veicināt prasmi saklausīt pasauli ap sevi;
veicināt atmiņu;
prasme noteikt, ko saklausa un izjūt.
Laiks:
15 minūtes
Papilmateriāli:
2 akmentiņi; karote vai kāds cits metāla priekšmets; kociņš; stikla glāze; kāds plastmasas priekšmets; pabieza grāmata un vēl jeburš cits priekšmets, kurš rada atšķirīgas skaņas.
Uzdevums:
Spēles dalībnieki apskata visus priekšmetus, ko grupas vadītājs ir sarūpējis. Tad viņi sasēžas aplī vai pie saviem galdiem, aizver acis un klausās. Grupas vadītājs nomet zemē karoti; sasit kopā akmentiņus; ar karoti pašķindina pa glāzi; no neliela augstuma uzmet uz galda grāmatu; veic kādas skaņas ar plastmasas priekšmetu u.t.t.
Tad spēles vadītājs ļauj visiem atvērt acis un spēles dalībniekiem ir jāpastāsta, kādus trokšņus viņi ir saklausījuši, kāda ir biju secība un kādas izjūtas viņiem ir bijušas, dzirdot atsevišķas skaņas. [2., 135]

Autora komentārsAtvērt
Atlants